Питання клієнтів інтернет - магазину 3 Карата і відповіді

Питання клієнтів інтернет - магазину 3 Карата і відповіді

Ми любимо свою роботу та своїх замовників. Ми завжди проконсультуємо і допоможемо, навіть якщо ви не готові зараз замовити. Одного разу зробивши замовлення, ви залишитеся з нами назавжди - ми це гарантуємо!

Чому 3 Карата - кращий ювелірний онлайн магазин? Чому я повинен вибрати вас?

Купуючи в 3 Карата, ви вибираєте:

  • комфортний, індивідуальний сервіс, турботливу службу підтримки;

  • вигідну ціну на ексклюзивні прикраси, просту і чесну накопичувальну систему знижок;

  • каталог цікавих ювелірних виробів, включаючи ексклюзивні прикраси з великим вибором дорогоцінних каменів, які ви не знайдете в інших магазинах;

  • виготовлення на замовлення в будь-якому розмірі, кольорі золота, з дорогоцінними каменями за бажанням;

  • довічне безкоштовне післягарантійне обслуговування ювелірних виробів;

  • швидку доставку по всій Україні, в т.ч. безкоштовну адресну: ви можете перевірити ваш виріб перед оплатою;

  • індивідуальну он-лайн примірку прикраси, щоб переконатися, що прикраса вам підходить.

Дізнайтеся більше Про нас.

Як замовити ювелірну прикрасу в 3 Карата?

Щоб оформити замовлення замовлення в ювелірному магазині 3 Карата:

  1. Виберіть товар, який сподобався і потрібні характеристики.

  2. Додайте товар в корзину, натиснувши на кнопку "Купити" або скористайтеся кнопкою швидкого замовлення.

  3. Перейдіть в кошик, за наявності акційного промо коду, введіть його і перейдіть до заповнення даних про доставку.

  4. На вказаний в замовленні телефон і e-mail ви отримаєте повідомлення з підтвердженням замовлення.

  5. Чекайте дзвінка нашого менеджера у найближчий робочий час.

  6. Для накопичення знижок створіть на нашому сайті кабінет користувача (аккаунт). Лист для оформлення аккаунта прийде автоматично вам на пошту разом із замовленням або можна скористатися посиланням.

Якщо у вас виникли труднощі з вибором ювелірних виробів або оформленням замовлення, зв'яжітьсяз нашими менеджерами по телефону, поштою, в онлайн чаті, Інстаграмі, Телеграмі або вайбері й отримайте консультацію. Читати більше про Доставку. Читать больше о Доставке.

Що таке Бонусна ціна? Як можна купити ювелірний виріб за бонусною ціною?

Бонусна ціна - це вартість виробів з максимально можливою знижкою.

  1. Бонусна ціна
    Особиста бонусна знижка - (знижка 7%) на всі вироби каталогу надається замовникам "Клубу постійних покупців 3 Карата" після 7-ми виконаних замовлень. Накопичувальна дисконтна система дозволить істотно економити на майбутніх покупках, щоб накопичувати знижку при замовленні створіть аккаунт, вказавши свій e-mail, підтвердивши бажання створити акаунт, і ви - вже в клубі!

  2. Бонусна акційна ціна (знижка 7%) на певну категорію виробів каталогу діє в період акції. Іноді ця знижка надається тільки для товара в наявності або по промокодом. Щоб бути в курсі поточних вигідних пропозицій - регулярно навідайтесь на сторінку "Знижки", а також підписуйтесь на повідомлення сайту, розсилку новин, а також сторінки 3 Карата в Instagram, Telegram, Facebook. Дія сезонних акцій обмежена.

Чи є гарантія на вироби? Що робити, якщо випаде камінь?

Гарантія є.

Післягарантійне обслуговування і ТО прикрас є.

Для клієнтів 3 карата є можливістю безкоштовного професійного технічного обслуговування прикрас в 3 Карата по закінченню гарантійного терміну.

Вироби, представлені в 3 Карата виконані найкращими українськими ювелірами і обов'язково проходять контроль якості (ВТК), до того ж ми завжди перевіряємо вироби перед відправкою. Тому брак виключений на 99%.

На вироби надається гарантія від виробника, для прикрас становить 3 місяці з дня одержання виробу, для годин - від 12 місяців до довічної гарантії, в залежності від механізму. На деякі ексклюзивні вироби з золота і срібла - довічна гарантія. Гарантійний талон для прикрас - іменник виробника на самому виробі і бирка (сертифікат товару), для годин - спеціальний гарантійний талон. Якщо у виробі знайдений підтверджений заводський брак в період гарантійного терміну, виробник безкоштовно відремонтує або замінить на аналогічне.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на вироби з порушеною геометрією, що виникла внаслідок механічної дії (наприклад, удару) або слідами інших фізичний впливів на виріб або камінь (подряпини, вм'ятини, відколи). У будь-якому випадку необхідно повідомити нам будь-яким зручним способом про проблему, і ми разом її вирішимо.

Для клієнтів 3 карата є можливість безкоштовного професійного обслуговування прикрас - чищення і перевірка закріпки каменів, навіть по закінченню гарантійного терміну. Детальніше про послугу можна прочитати на сторінці Ваш особистий Ювелір 3 Карата..

Якщо мені не сподобається або не підійде виріб, чи можу я відмовитися (повернути / обміняти) на інше?

Це можливо.

Згідно з українським законодавством ювелірні вироби, які мають ознаки використання, поверненню не підлягають (Постанова КМУ №172 від 19.03.1994). Бажаючи, щоб співпраця з ІМ «3 Карата» приносило Вам задоволення, ми залишаємо можливість повернення замовленого товару протягом 3 днів після отримання.

При відмові необхідно повідомити менеджера про причини, заповнити он-лайн анкету на повернення коштів і оплатити зворотну пересилку товару на склад виробника кур'єрською службою або оплатити вартість адресної доставки - 220 грн. Якщо замовлення попередньо був оплачений в повному обсязі - повернення коштів буде проведений протягом 5 робочих днів після отримання товару на склад і експертизи відповідності. При цьому виріб потрібно повернути в початковому вигляді - з сертифікатами, пломбами, без пошкоджень і слідів шкарпетки і використання, в іншому випадку повернення на склад не приймається. Ми також не можемо отримати посилку з поверненням, якщо вона не буде оплачена.

Якщо виріб виготовлений на замовлення, повертається сума без урахування передоплати. Обмін можливий тільки в тому випадку, якщо ви бажаєте обміняти замовлення на іншу прикрасу в наявності, при цьому необхідно сплатити другу доставку або пересилання по даному замовленню згідно з тарифами 3 Карата або кур'єрської служби!

Доставка й Оплата.

Предоплата замовлення

– Навіщо потрібна передоплата? Я можу оплатити товар повністю після виготовлення. Які гарантії, що ви не зникнете з моєї передоплатою?

Передоплата потрібна виробнику ювелірних прикрас.

Внесення передоплати - умова і гарантія того, що замовлений виріб дійсно вам потрібно. Завод-виробник перш ніж приступити до роботи, повинен бути впевнений в тому, що ви через тижня не передумаєте забирати замовлення, а якщо і передумаете, то витрати на метал, каміння і роботу хоча б частково компенсуються.

Головна гарантія з боку нашого інтернет-магазину: більш, ніж 10-ти річна історія роботи. Для нас важливо і цінно заробити визнання покупця і отримати позитивний відгук, щоб до нас поверталися клієнти і рекомендували нас друзям, колегам і знайомим. В такому випадку ми заробимо набагато більше, ніж на сумі перерахованої передоплати, яка становить всього 25% від вартості замовлення.

Якщо ви категорично не бажаєте вносити передоплату, менеджери допоможуть підібрати виріб, максимально схоже на бажане в наявності, Ви оплатите замовлення при отриманні або зможете повернути згідно з нашими правилами повернення і обміну виробів.

Більше про гарантії можна прочитати в розділі Доставка й Оплата.

Чи є у вашому магазині кредит?

– У вас є оплата частинами? Чи можна купити ювелірний виріб в розстрочку (в кредит)?

Пропонуючи послугу розстрочки від певного банку, магазин обмежує клієнта у виборі умов, які не завжди вигідні самому клієнту. Багато банків із задоволенням надають споживчі кредити на необхідну суму. Ви можете вибрати банк, якому довіряєте, прийнятний % по кредиту, комісію, умови виплати або також ви можете оплатити бажані вироби з вашої кредитної картки.

Чи надаєте ви сертифікат до виробу?

Звісно! Сертифікат ювелірного виробу, згідно з українським законодавством, це - штамп (іменник виробника) на самому виробі, а також товарний ярлик (бірка) із зазначенням: найменування товару, ваги металу і ваги виробу, каменів, їх кількості, ваги і характеристик (для дорогоцінних каменів ), найменування виробника, і його логотип та реквізитів. На всіх видах ювелірних виробів, яку ви замовляєте на сайті 3 Карата обов'язково міститься:

  • іменник виробника;

  • клеймо проби;

  • товарний ярлик (бірка) виробника.

У деяких випадках бирку красиво називають сертифікатом, але її призначення від цього не змінюється. Є гарні бирки на дизайнерському картоні з ламінуванням, а є звичайні, в будь-якому випадку сертифікат-бірка кожного виробника, затверджений державними органами і є головним документом до виробу разом з клеймом Державної пробірної служби (проба металу) і іменником. Прикріплювати бирку пломбою з 2016 року не обов'язково, це - європейська практика. Іноді деякі магазини або виробники надають "паспорт на виріб", такий паспорт не має ніякої юридичної сили, це просто рекламний буклет. Також існує сертифікат незалежної гемологічної експертизи - це додатковий документ, який додається до бірки і підтверджує характеристики великих дорогоцінних каменів, особливо діамантів, а також самоцвітів 1 категорії. Його ціна становить від 250 грн до 3000 грн в залежності від розміру каменю, його оціночної вартості та інших факторів.

Як переконатися, що золото і діаманти, які я замовляю, справжні?

Доказом чесності й прозорості нашого бізнесу є успішна багаторічна робота на ювелірному ринку з 2007 року, велика армія постійних замовників, співпраця з відомими на всю країну виробниками. На ринку ювелірних виробів репутація - основа бізнесу.

Вироби, придбані через ІМ «3 Карата», апробовані Державною пробірною службою України і мають відповідні штампи на самому виробі. На сертифікаті (бірці), прикріпленої до виробу спеціальної ниткою, є штамп ОТК, реквізити підприємства-виробника та характеристики виробу. Якщо ювелірний виріб містить дорогоцінні камені, то на бірці вказують їх кількість, вагу та якісні характеристики (колір / включення). У разі, якщо виріб містить великий коштовний камінь, за бажанням клієнта можна замовити камінь з сертифікатом гемологічної експертизи від відомої лабораторії.

Якщо у Вас все-таки є сумніви, домовтеся про доставку замовлення в ювелірну майстерню, ломбард або гемологічний центр, де в присутності нашого представника Ви перевірите виріб.

Вироби на замовлення. Ви виготовляєте прикраси за ескізом чи фотографією?

– Хочу прикрасу, якої немає на сайті. Чи можете виготовити виріб під замовлення?

– Безумовно, можемо!

Для цінителів ексклюзивних прикрас ми створили окремий розділ сайту. Не обмежуйте свою фантазію: золоті прикраси будь-якої складності під силу ювелірним заводам України - партнерам 3 Карата, зі срібла можливо виготовити будь-який посуд, прилади або статуетки, а також серійну корпоративну символіку (наприклад, значки і брелоки). Ви можете зробити замовлення, прикріпити фото і детально описати всі характеристики і побажання до свого виробу. Як замовити - читайте в спеціальному розділі сайту.

Чому ціна, зазначена на сайті, іноді відрізняється від ціни, яку необхідно сплатити за виріб?

Таке трапляється не завжди. Справа в тому, що ціна виробу залежить від ваги металу, ваги, кількості і характеристик вставок конкретного виробу. На сайті вказана середня або мінімальна ціна по прайсу виробника. Вироби на сайті 3 Карата в 99% випадків виготовлені способом лиття, при якому не завжди можливо повторити вагу навіть в 2 каблучках однакового розміру, коливання можуть бути від 1 до 10% в залежності від крупності вироби. На біржах регулярно відбуваються стрибки курсів дорогоцінних металів і валют, які можуть вплинути на кінцеву вартість золота і дорогоцінних каменів. Що стосується діамантів і кольорових дорогоцінних каменів - вони володіють різними характеристиками за кольором, чистоті, дефективности і походженням, тому можливі варіанти, про які наш менеджер обов'язково заздалегідь Вам повідомить.

Чи можу я змінити вставку або пробу металу?

Для 80% прикрас нашого каталогу це можливо.

При оформленні замовлення вкажіть свої побажання. Необхідно пам'ятати, що іноді зміна вставки або проби металу спричинить за собою і зміну ціни виробу. Зміна кольору металу без зміни проби на ціну не впливає. Радимо, перш ніж замовити виріб зі змінами, дізнатися у наших консультантів, чи можливо це для конкретної ювелірної прикраси.

Де я можу подивитися прикраси в магазині?

Де я можу подивитися прикраси в магазині каталогу прикрас (понад 8000 прикрас) на одному сайті, сидячи з філіжанкою гарячого чаю в затишній обстановці й перебуваючи в будь-якому місті України чи світу. Крім того можна змінити кольори металу, замінити каміння або виготовити виріб в нестандартному розмірі або замовити прикрасу за індивідуальним ескізом.

Ми розуміємо, що дороге ювелірний виріб хочеться приміряти перед покупкою, Ви можете замовити перегляд вироби нашим представником (вартість 220 грн), оглянути товар при отриманні і навіть перевірити його в ломбарді або у знайомого ювеліра. А також оформити безкоштовну доставку, адресну або у відділення Нової Пошти з можливістю примірки перед оплатою.

Термінове виготовлення і доставка ювелірних виробів

– Ви точно зробите до потрібного часу? Як я можу бути впевнений (а) і спати спокійно?

– Точно зробимо або не будемо обіцяти.

Традиційний час для виготовлення ювелірного виробу з каталогу: 2-4 календарні тижні без урахування святкових вихідних. Приймаючи замовлення на виготовлення і доставку вироби, ми беремо зобов'язання за договором, який включає виконання замовлення в конкретні терміни згідно з раніше обумовленим умовам. Якщо є хоч найменша ймовірність невиконання будь-якого з умов, ми з самого початку не приймаємо замовлення. Якщо ви вибрали товар на сайті 3 Карата, менеджер узгодив нюанси з виробником і прийняв замовлення, то просимо нам довіритися. Ми підходимо індивідуально до кожного клієнта і усвідомлюємо наскільки важливий, наприклад, День весілля або ювілей шефа, здійснюємо все можливе, а іноді й неможливе, щоб Ви залишилися задоволені. Це правило застосовується до виготовлення будь-якого виробу на сайті в стислі терміни (протягом 1-2 календарних тижнів) або швидкої доставки виробів у наявності (1-2 дні).

Також читайте: Терміни доставки і виготовлення виробів в розділі Доставка й Оплата.

Чи відповідають фотографії золотого набору в каталозі вашого інтернет-магазину реальності?

Фотографії ювелірних виробів на сайті 3 Карата максимально наближені до природних, оскільки при доставці ви захочете побачити те, що й на фото. На сторінках багатьох товарів є "живі фотографії" без ретуші, а також відео-огляди. Але при перегляді каталогу необхідно враховувати налаштування екрану вашого мобільного пристрою, планшета або комп'ютера. Якщо сумніваєтеся, ми готові за наявності надати додаткові фото (для цього запросіть їх у нашого менеджера), також можна скористатися нашою унікальною програмою примірки прикрас абсолютно безкоштовно!

Дізнатися більше про послугу «Віртуальна Примірювальна».

Чому максимальна знижка на сайті 3 Карата - 7%?

Політика бутика 3Карата полягає в тому, що ювелірні вироби - це не продукт мас-маркету, а особлива і важлива покупка. Каталог нашого магазину складається з унікальних прикрас, з можливістю вибору практично будь-якого, навіть рідкісного, дорогоцінного каміння з високими характеристиками, ексклюзивних виробів зі срібла, які виготовляють найкращі ювеліри в Україні. Наш сервіс - з індивідуальним підходом до кожного клієнта. Ми відповідаємо за те, що ціна наших товарів і послуг відповідає високій якості і залишається вигідніше, ніж вартість прикрас в магазинах з великими знижками.

Ми дотримуємося того, що бонусна ціна і постійно діючі акційні пропозиції - це можливість зробити покупку ювелірної прикраси ще більш приємною.

Для постійних клієнтів 3 Карата діє особиста постійно діюча накопичувальна знижка, якої можна скористатися незалежно від сезону і вартості виробу. А також ми даруємо довічну безкоштовну можливість обслуговування прикрас.

Слідкуйте за поточними акціями та спеціальними пропозиціями нашого магазину на бажаний золотий або срібний виріб, для цього можна підписатися на поштову розсилку, канал телеграм або наш Інстаграм внизу сайту.

Дізнатися більше про Акції та Знижки.